De Ondernemingsbeurs doet haar uiterste best om geboden diensten optimaal te laten functioneren. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over de Ondernemingsbeurs. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Hoe en waar u kunt u met uw klacht indienen? U kunt uw klacht indienen door het online contactformulier in te vullen.
U kunt ook een schriftelijke klacht insturen naar: SBP b.v. – de Ondernemingsbeurs T.a.v. Helpdesk Postbus 3369 2001 DJ Haarlem
Klachten worden alleen in behandeling genomen wanneer u uw NAW gegevens achterlaat.
Afhandeling van uw klacht U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht. Uitgangspunt is dat de klacht zo snel mogelijk wordt beantwoord. Hierbij zal de totale doorlooptijd na binnenkomst van de klacht maximaal 3 weken zijn. Wanneer de klacht niet binnen deze termijn kan worden afgehandeld, dan wordt u hiervan tijdig op de hoogte gesteld en worden nadere afspraken gemaakt.
Stelling van de week
Overnames zijn makkelijker te financieren gezien het aanwezige kapitaal in de markt
Plaats gratis uw zoekprofiel!
Bent u op zoek naar een bedrijf of wilt u juist uw bedrijf verkopen? Laat de Ondernemingsbeurs dan gratis voor u zoeken.